cum-sa-cresti-nivelul-de-testosteron-in-mod-natural

Testosteronul este unul dintre cei mai utili hormoni steroizi pentru barbati. Nivelele naturale de testosteron din corp pot sa ajute barbatii sa isi creasca masa musculara, sa piarda in greutate si sa isi mentina forta musculara si nivelele de energie fizica. Un nivel de testosteron crescut creste performantele sexuale si imbunatateste erectia.

O scadere a acestor nivele de testosteron poate sa afecteze intr-un mod foarte negativ echilibrul de testosteron si de estrogen din corp.

Acest lucru are drept rezultat un ritm metabolic mai scazut, cresterea nivelului de grasime din corp, pierderea in forta musculara si dificultati in a creste masa musculara. Pentru barbatii care isi doresc sa isi creasca nivelele de testosteron inainte de a apela la suplimentele cu testosteron, acest lucru este complet posibil.

INFO: Incearca Titan Gel Gold pentru o erectie puternica

In cazul barbatilor care isi doresc sa isi creasca nivelele de testosteron din corp in mod natural, aici sunt prezentate unele lucruri pe care le pot face sa isi atinga scopul:

Creste nivelul de testosteron consumand grasimi sanatoase

In mod obisnuit, noi tratam grasimile ca fiind malefice si nesanatoase, dar unele studii noi sugereaza faptul ca grasimile pot sa fie, de asemenea, si bune pentru starea noastra de sanatate. De fapt, grasimile reprezinta un factor foarte important atunci cand vine vorba de optimizarea productiei naturale de testosteron din corpul nostru. Nu trebuie sa te indoiesti de potentialul prezentat de grasimi in stimularea nivelelor de testosteron din corpul tau, pentru ca expertii din domeniu le garanteaza eficienta.

Un studiu a observat un grup de barbati care au renuntat la o dieta foarte bogata in grasimi si au ales o dieta alimentara saraca in grasimi. Dupa aceasta schimbare, ei au avut parte de o rata foarte scazuta a productiei de testosteron din corp. Totusi, atunci cand iti doresti sa consumi mai multe grasimi, trebuie sa tii cont nu doar de cantitatea de grasimi, dar si de tipul acestora.

Aici iti sunt prezentate unele surse foarte bune de grasimi mono nesaturate:

  • Uleiuri vegetale: ulei de masline, ulei de floarea soarelui, ulei de nuci, ulei de canola, ulei de avocado si uleiuri obtinute din migdale, din alune, din porumb, din susan, din boabe de soia, , din tarate de orez si din ficat de cod
  • Nuci: nuci hazelnut, nuci macadamia, nuci pecan, migdale, fistic si caju
  • Seminte: seminte de susan, seminte de dovleac, seminte de in si seminte de floarea soarelui
  • Fructe: avocado, piersici, caise, smochine, tamarin, banane, prune, mango, pere, rodii si zmeura
  • Peste: halibut, macrou si hering marinat din Atlantic

Alte grasimi saturate de calitate:

  • Carne rosie
  • Galbenusul de oua
  • Ciocolata neagra
  • Branza
  • Untul

Poti sa consumi ingrediente care sa stimuleze cresterea nivelelor de testosteron din corp

Suplimentele de stimulare a nivelelor de testosteron sunt pline de ingrediente naturale care le fac sa fie mai eficiente. Prin urmare, ar trebui sa consumi aceste vitamine si substante minerale pentru a putea sa te bucuri de beneficiile oferite de catre stimulatoarele nivelelor de testosteron din corp. Unele dintre acestea sunt prezentate in lista de mai jos:

  • Testofen ( extract de schinduf): acest ingredient te poate ajuta sa iti cresti masa musculara si sa ai un apetit sexual mai mare, prin sustinerea cresterii in mod natural a nivelelor de testosteron din corp
  • Zinc: aceasta substanta minerala este absolut esentiala pentru stimularea nivelelor de testosteron din corpul tau. Deficitul de zinc esteasociat cu nivele mai mici de testosteron din corp. Prin urmare, daca ai de suferit din cauza nivelelor scazute de testosteron din corp, ar trebui sa iei suplimente cu zinc. Alimente cum ar fi fasolea, nucile, crabii, homarul si cerealele integrale sunt foarte bogate in zinc
  • Acid D- aspartic (ADA); acest amino acid are un impact semnificativ asupra nivelelor de hormoni din corpul tau prin cresterea productiei de testosteron din corpul tau
  • Vitamina D: aceasta vitamina este cea mai importanta vitamina atunci cand vine vorba de productia de testosteron din corpul tau. Un studiu nou a aratat ca nivelele de testosteron din corpul tau si nivelele de vitamina D sunt direct proportionale. Cu cat sunt mai mari nivelele de vitamina D din corpul tau, cu atat o sa fie mai mari si nivelele de testosteron
  • Diindolilmetanul (DIM): aceasta e o componenta a indol 3- carbinolului. Este creat in cadrul procesului de digestie a unor legume, cum ar fi de exemplu broccoli si conopida. Acest ingredient are rolul de a te ajuta sa mentii nivele mai sanatoase de hormoni in corpul tau

Somnul este important pentru testosteron

Somnul este un factor deosebit de important atunci cand vine vorba de un stil mai sanatos de viata. Din nefericire, multi oameni subestimeaza importanta unui somn odihnitor, aceasta fiind ultimul pe lista lor de prioritati. Unii lucreaza si peste program si renunta la orele lor de somn in cadrul acestui proces. Dar, daca tu iti doresti sa ai arte de o crestere a nivelelor de testosteron, ar trebui sa ai aprte de mai multe ore de somn.

STIAI CA: Un nivel de testosteron crescut poate combate ejacularea prematura?

Un studiu a aratat ca cantitatea de somn este asociata cu nivelele de testosteron din timpul diminetii. In plus, participantii au aflat ca nivelele lor de testosteron din corp cresc pe masura ce dorm mai mult. Nivelul de somn de care ai nevoie depinde de mai multi factori. Totusi, majoritatea adultilor au in general nevoie de 7 pana la 9 ore de somn in fiecare noapte pentru a putea sa functioneze asa cum trebuie si pentru a se putea bucura de un stil mai sanatos de viata.

Stresul scade nivelul de testosteron

Atunci cand esti stresat, corpul tau produce cantitati foarte mari dintr-un hormon al stresului cunoscut ca cortizol. Cortizolul iti afecteaza intr-un mod negativ nivelele de testosteron din corp. De fapt, are capacitatea de a bloca efectele prezentate de testosteron in corp. Prin urmare, acorda-ti un minut si vezi daca esti stresat.

Daca suferi de stres in mod cronic, acest lucru va determina cresterea nivelelor de cortizol din corp si va bloca efectele prezentate de testosteron pe termen lung. Poti sa scapi de stres prin descarcarea bagajelor tale emotionale.

Poti sa faci acest lucru prin folosirea unor tehnici de reducere a  stresului, cum ar fi de exemplu rugaciunile, meditatia, rasul si exercitiile yoga. De asemenea, poti sa practici tehnici de relaxare, cum ar fi de exemplu respiratia profunda si vizualizarea pozitiva, care sunt limbajele subconstientului tau.

Exercitiile fizice cresc nivelul de testosteron

Stiai ca nivelele de testosteron se adapteaza conform nevoilor corpului tau ? Daca stai ca un cartof pe canapea, practic ii trimiti un mesaj corpului tau ca nu ai nevoie prea mare de testosteron pentru a determina cresterea masei tale musculare sau pentru a iti intari oasele.

Totusi, daca continui sa te misti, o sa ii transmiti corpului tau ca ai nevoie de cantitati mai mari din acest hormon. Prin urmare, daca vrei sa incepi sa iti cresti nivelele de testosteron din corp, poti sa incepi sa te misti de pe acum. Poti sa te mentii activ facand urmatoarele lucruri:

  • Poti incepe sa te misti prin a merge cel putin 10 sau 20 de minute in fiecare zi
  • Sa faci antrenamente de crestere a fortei cu cateva sesiuni in fiecare saptamana. Este si mai bine daca lucrezi cu un antrenor, pentru a invata cele mai potrivite exercitii si pentru a reduce riscul de a suferi accidentari

Daca iti place sa te antrenezi, implicarea in exercitii de mare intensitate este un mod foarte bun de a determina cresterea nivelelor tale de testosteron din corp. Daca esti interesat, aici iti e prezentata o rutina tipica de antrenament de mare intensitate:

  • Incalzeste-te timp de 3 minute
  • Antreneaza-te cat poti de intens si de rapid timp de 30 de secunde
  • Recupereaza-te intr-un ritm incet si moderat timp de 90 de secunde
  • Repeta excercitiile de mare intensitate si recuperarea de 7 ori

Ideea este sa iti impingi limitele cat se poate de mult pentru 30 de secunde. Cu toate acestea, trebuie sa fii atent sa eviti accidentarile.

Antrenamentul pentru forta – Ideal pentru testosteron

Un alt tip foarte bun pentru a iti stimula nivelele de testosteron este antrenamentul pentru forta. Ideea din spatele acestui principiu este sa iti cresti greutatile cu care te antrenezi si, in schimb, sa sczi numarul de repetari efectuate. Ar trebui, de asemenea, sa te concentrezi pe exercitiile fizice care implica un numar cat mai mare de muschi.

Obezitatea scade nivelul de testosteron

Daca esti supraponderal sau obez si vrei sa iti refaci nivelele de testosteron, ai nevoie sa scapi de acele cateva kilograme in plus pentru a iti mentine o greutate corporala mai sanatoasa. Conform unor studii stiintifice, barbatii supraponderali sau obezi au nivele mai mici de testosteron in corp.

Concluzie

Dupa cum poti sa vezi, un stil de viata mai sanatos poate sa contribuie foarte mult pentru a avea niste nivele optime de testosteron in corp. Nu ai nevoie sa apelezi imediat la ajutorul facil oferit de suplimentele cu testosteron. Ar trebui mereu sa iti doresti un echilibru si sa obtii nivele mai mari de testosteron cu ajutorul unor tratamente naturale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here